torsdag 1 juli 2010

Stor Promenad...

Sa Pontus. "Jag vill gå på en stor promenad Pappa"

Jag hade egentligen ingen lust att gå ut och gå så det är tur att jag får hjälp med motivationen av min 2,5 åring. Så jag laddade upp barnen i vagnen och gick ut på en "stor" promenad.

Här är dagens resultat. 

 

Inga kommentarer: